Všetko o budovaní brandu2024-09-16T09:42:53+02:00

Všetko o budovaní brandu

Sledujte naše aktuálne novinky, články, návody a odporúčania.

Čítaj si, informuj sa, vzdelávaj sa.

Prečo sa oplatí investovať do tvorby názvu a do ochrannej známky?

By |4 apríla, 2025|Categories: Budovanie brandu, Naming, Vytvorenie firemnej identity|

Prečo sa oplatí investovať do tvorby názvu a do ochrannej známky? Tvorba názvu alebo samotný NÁZOV je ta najdôležitejšia časť značky/firmy. Vo firme môžete zmeniť čokoľvek, farby, fonty, redizajnovať logo, vymeniť zamestnancov, vymeniť riaditeľov, môžu sa zmeniť majitelia, adresa [...]

Absurdná transakčná daň? Expenzia do zahraničia?

By |4 apríla, 2025|Categories: Budovanie brandu, Naming, Vytvorenie firemnej identity|

Absurdná transakčná daň? Expanzia do zahraničia? Aj Vás pri transakčnej dani napadá, že je dobrý nápad rozšíriť svoje podnikanie aj na zahraničné trhy? Hlavne z dôvodu, že kúpna sila v našej krajine bude určite klesať. Ak áno, tak nezabudnite, že [...]

V čom sme odlišný pri tvorbe názvu pre značku?

By |1 septembra, 2024|Categories: Budovanie brandu, Naming, Vytvorenie firemnej identity|

V čom sme odlišný pri tvorbe názvu pre značku? Vytvorenie kvalitného názvu musí podliehať množstvu kritérií. Už dávno sa názvy neriešia len na základe „páčivosti“. Názov musí byť hlavne originálny a odlišní od konkurencie. Musí byť zapamätateľný, schopný registrovať [...]

Prečo Investovať do Firemnej Identity: Základ úspechu pre každú firmu

By |31 augusta, 2024|Categories: Budovanie brandu, Príbehy značiek, Vytvorenie firemnej identity|

Váhate s investíciou do Firemnej Identity? Pýtate sa, prečo by ste mali investovať? Prečítajte si náš článok o tom, prečo je priam nevyhnutné investovať do rozvoja firemnej identity. Dočítate sa aké sú výhody, čo môžete získať s budovaním firemnej [...]

Silný Brand si môže pýtať viac peňazí

By |23 apríla, 2024|Categories: Budovanie brandu|

Silný a vybudovaný brand si môže pýtať viac peňazí, ako konkurencia Krátky článok o sile vizuálnej firemnej identity. O jej sile a prečo má zmysel do budovania brandu investovať čas a peniaze. Prečo by každá firma mala myslieť na [...]

Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola

By |23 apríla, 2024|Categories: Príbehy značiek|

Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola. Krátky prieskum a analýza jednej z najúspešnejších značiek na svete. Značka, ktorá je tak silná a stabilná, že je tu už stovky rokov a stále patrí medzi tie najdrahšie značky: Coca-Cola. Coca-Cola [...]

Go to Top