Insights2024-04-23T14:21:45+02:00

Insights


Články a štúdie o budovaní brandu a marketingových stratégii

Naše najnovšie články

V čom sme odlišný pri tvorbe názvu pre značku?

1 septembra, 2024|Categories: Budovanie brandu, Naming, Vytvorenie firemnej identity|

V čom sme odlišný pri tvorbe názvu pre značku? Vytvorenie kvalitného názvu musí podliehať množstvu kritérií. Už dávno sa názvy neriešia len na základe „páčivosti“. Názov musí byť hlavne originálny a odlišní od konkurencie. Musí byť zapamätateľný, schopný registrovať ako ochrannú známku, schopný byť medzinárodný. Služba Naming je jedna z najťažších z nášho portfólia služieb, ale verte, tvorba názvu [...]

Prečo Investovať do Firemnej Identity: Základ úspechu pre každú firmu

31 augusta, 2024|Categories: Budovanie brandu, Príbehy značiek, Vytvorenie firemnej identity|

Váhate s investíciou do Firemnej Identity? Pýtate sa, prečo by ste mali investovať? Prečítajte si náš článok o tom, prečo je priam nevyhnutné investovať do rozvoja firemnej identity. Dočítate sa aké sú výhody, čo môžete získať s budovaním firemnej identity a čo naopak môžete stratiť, ak ju budovať nebudete. Úvod V konkurenčnom podnikateľskom [...]

Evolúcia značky Apple

23 apríla, 2024|Categories: Príbehy značiek|

Evolúcia loga Apple Apple logo je jedným z najrozpoznateľnejších symbolov na svete, ktoré predstavuje inováciu a kvalitu. Pôvodné logo zobrazovalo Isaaca Newtona pod jablonou, no v roku 1977 ho Steve Jobs zmenil na jednoduchšiu verziu – jedno sústo z jablka. Toto ikonické logo reprezentuje dôraz spoločnosti na čistotu dizajnu a intuitívne používateľské rozhrania, čo je kľúčové pre jej firemnú identitu. [...]

Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola

23 apríla, 2024|Categories: Príbehy značiek|

Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola. Krátky prieskum a analýza jednej z najúspešnejších značiek na svete. Značka, ktorá je tak silná a stabilná, že je tu už stovky rokov a stále patrí medzi tie najdrahšie značky: Coca-Cola. Coca-Cola je globálnym symbolom nielen vďaka svojej jedinečnej chuti, ale aj vďaka silnej firemnej identite, ktorá je kľúčovým faktorom jej úspechu. [...]

Silný Brand si môže pýtať viac peňazí

23 apríla, 2024|Categories: Budovanie brandu|

Silný a vybudovaný brand si môže pýtať viac peňazí, ako konkurencia Krátky článok o sile vizuálnej firemnej identity. O jej sile a prečo má zmysel do budovania brandu investovať čas a peniaze. Prečo by každá firma mala myslieť na budovanie svojej značky? Prečo je dôležité investovať do vývoja vlastnej identity a denno-denne ju využívať? Kto to pochopí a uverí [...]

Podľa kategórii

Štúdie značiek

Pravidelne sa venujeme veľkým a inšpiratívnym značkám, kde hodnotíme ich vizuálnu firemnú identitu / Brand.

Go to Top