Insights
Články a štúdie o budovaní brandu a marketingových stratégii
Naše najnovšie články
Evolúcia značky Apple
Evolúcia loga Apple Apple logo je jedným z najrozpoznateľnejších symbolov na svete, ktoré predstavuje inováciu a kvalitu. Pôvodné logo zobrazovalo Isaaca Newtona pod jablonou, no v roku 1977 ho Steve Jobs zmenil na jednoduchšiu verziu – jedno sústo z jablka. Toto ikonické logo reprezentuje dôraz spoločnosti na čistotu dizajnu a intuitívne používateľské rozhrania, čo je kľúčové pre jej identitu. Farby [...]
Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola
Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola. Krátky prieskum a analýza jednej z najúspešnejších značiek na svete. Značka, ktorá je tak silná a stabilná, že je tu už stovky rokov a stále patrí medzi tie najdrahšie značky: Coca-Cola. Jedna za najväčších značiek a studnica histórie o budovaní brandu: Coca-Cola 🍾 🎅Či už Coca-Colu [...]
Silný Brand si môže pýtať viac peňazí
Silný a vybudovaný brand si môže pýtať viac peňazí, ako konkurencia Krátky článok o sile vizuálnej firemnej identity. O jej sile a prečo má zmysel do budovania brandu investovať čas a peniaze. Prečo si silný a vybudovaný brand môže pýtať viac peňazí, ako konkurenčné výrobky? Prečo budovať vlastný brand? Často krát sa v [...]
Podľa kategórii
Štúdie značiek
Pravidelne sa venujeme veľkým a inšpiratívnym značkám, kde hodnotíme ich vizuálnu firemnú identitu / Brand.