TVORBA LOGA
Minimalistické, hravé, futuristické, ilustrované, elegantné, seriózne, zábavné … Tvorba loga na mieru.
„jednoduché logo s hlbšou myšlienkou“
Tvorba loga nie je len grafický návrh. Logo je dizajnérsky prvok opisujúci hlbšou myšlienkou vaše podnikanie, cieľ, povahu a charakter spoločnosti/značky. Tvorba loga je najdôležitejšia grafická časť vašej firmy a budete ho mať na očiach neustále. Vytvorenie loga si preto vyžaduje precízny proces pretvorenia myšlienky do grafického obrazu praktického pre všedné denno-denné využitie.
Je dôležité v dnešnej dobe vedieť, že pri tvorbe nevyužívam žiadnu pomoc umelej inteligencie, ktorá aj tak nedosahuje kreativitu, ktorú vkladám do mojej tvorby. 99% mojej tvorby bolo som vytvoril a publikoval skôr, ako bola prvý krát predstavená umelá inteligencia v podobe chatu GPT.
Ako prebieha spolupráca
pri tvorbe loga?
CENA ZA TVORBU LOGA
UKÁŽKA NAŠEJ ORIGINÁLNEJ TVORBY LOGA
Pre zväčšenie kliknite na obrázok a budete si môcť pohodlne prečítať text 🙂
ZA TVORBU PLATÍTE, AŽ KEĎ SA VÁM LOGO ZAPÁČI.
Vytvorím 3 návrhy loga, ktoré vám predložím na ukážku. Po vzájomnej konzultácii logo upravím tak, aby spĺňalo vaše predstavy a očakávania.
Zaplatíte, až keď budete s logom spokojný. Po úhrade logo prepošlem vo farbách CMYK, RGB a PANTONE a vo formátoch PNG transparent, JPG, PDF, Ai, EPS + čiernu a bielu verziu loga.
Ak si budete želať iný formát stačí ma kontaktovať 🙂
Prečítajte si viac o tom, ako to funguje v mojom článku: „Zaplatíte, až keď ste s logom spokojný“.
PREČO TVORBA LOGA U MŇA? ČO PONÚKAM?
• Logo s hlbšou myšlienkou a charakteristikou
• Návrhy loga do 5 pracovných dní
• Modernosť a jednoduchosť
• Logo nakreslené vo vektoroch
• Profesionálny a zodpovedný prístup pri tvorbe vášho loga
• LICENCIA k logu s autorskými právami
K logu je možné vytvoriť firemnú identitu (viď nižšie).
Logotyp nie je len o dizajne, ale aj o myšlienke.
Toto je asi jedna z najdôležitejších časti vášho logotypu. Myšlienka. Samozrejme aj dizajn je veľmi podstatný a rozhodne musí spĺňať moderný trend a elegantnosť, ale myšlienka je to čo k logu pripojí hlbší zmysel, a donúti zastaviť sa a zamyslieť.
Do každého jedného môjho diela, sa snažím takúto myšlienku vložiť a poňať ju veľmi jednoducho a stručne, aby to bolo čo najrýchlejšie čitateľné a jednoduché pre zapamätanie.
V jednom príklade ukážem, čo mám na mysli, keď poviem, že logo musí zahŕňať „myšlienku“ vášho podnikania.
Viac o „hlbšej myšlienke v logu“ sa dočítate na mojom blogu.
“LOGO S HLBŠOU MYŠLIENKOU A CHARAKTERISTIKOU.”