Tvorba BRANDINGU.

Prosím, vyplňte formulár zodpovedne. Slúži nám ako zadanie, na základe ktorého Vám vypracujeme návrhy.

1. Identifikačné údaje

2. O vašom biznise

Príklad: chcem podnikať na celom území EU, chcem podnikať len na Slovensku
Príklad: Pomáha majiteľom eshopov zvýšiť predaj, pomocou cross-sell techniky
Príklad: Marketingový softvér – cross-sell plugin, ktorý v nákupnom košíku odporúča doplnkové produkty
Príklad: Mám vedomosť alebo priesku o tom, že naši zákazníkov trápi ekologická likvidácia buriny v trávniku ...
Vypíšte, len ak máte spätnú väzbu od zákazníkov. Čo o vás hovoria, ako vnímajú vašu značku, čo si myslia, že predávate/ponúkate ...
Napíšte minimálne tých najväčších konkurentov
Príklad: Majitelia eshopov, ženy, dôchodcovia, mládež, deti ...
Napíšte len ak poznáte odpoveď
Napíšte vaše výhody oproti konkurencii

3. Charakteristika vašej značky

Predstavte si vašu značku ako človeka a posuvníkom vyberte hodnotu, ktorá najviac vystihuje a opisuje vášho človeka
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0

4. Vaša značka očami zákazníka

Príklad: Luxus, Zábava, Ženskosť, Príroda, Technickosť, Technologickosť, Futuristickosť ...
Príklad: odborníka vo svojej oblasti, ako crazy parťáka na cesty, ako najlepšie jedlo pre mačky ...
Príklad: Profesionalita, zábava, luxus, relax, láska...

5. Komunikácia značky

Vpĺňte len ak máte predstavu, aká komunikácia dokáže osloviť vašich zákazníkov. Príklad: Kolofa už dlhé roky komunikuje "lásku" a jej zákazníci si to často krát uvedomujú a spájajú sa s Kofolou práve preto, lebo "ak ju miluješ, nie je čo riešiť".
Vpĺňte len ak máte predstavu, aká emócia dokáže osloviť vašich zákazníkov. Vysvetlenie: Môžete napríklad šíriť "priateľskú emóciu" ako to robí Coca Cola, Alebo "technologickú emóciu" ako Apple, alebo emócia "pocit luxusu a statusu" rovnako ako Mercedes.

6. Váš vkus a štýl

Ktorá značka ma podľa vás skvelú komunikáciu alebo vizuál
Farba, grafické prvky, štýl, font ...

7. Technické otázky

Čokoľvek, čo vás napadne 🙂

Bez tohto súhlasu nevieme vybaviť vašu objednávku