Podľa najnovších štatistík si až 98 % zákazníkov číta referencie pred nákupom v online priestore.
Poznám to aj sám na sebe. Ak sa nachádzam v cudzom meste a hľadám reštauráciu, vyberám si ju podľa hodnotenia na Google. Reštauráciu, ktorá má menej ako 4 hviezdičky, preskrolujem rýchlejšie, než stihnem žmurknúť 😊.
Áno, uvedomujem si, že hodnotenia nie sú vždy úplne objektívne a niekedy dokáže sklamať aj podnik s hodnotením 4,9. Napriek tomu si myslím, že v priemere je to jasné víťazstvo pre pozitívne hodnotenia.
A pritom je to také jednoduché — a navyše zadarmo.
📢 Zbierajte recenzie od spokojných zákazníkov
Stačí začať systematicky zbierať recenzie od klientov a ani sa nenazdáte, a budete mať dostatočný počet hodnotení, ktoré – ak budú pozitívne – dokážu váš biznis posunúť raketovo vyššie.
Ponúknite každému spokojnému zákazníkovi možnosť ohodnotiť vašu firmu. Skúste to ešte dnes. Stačí jednoduchá veta typu:
„Ak ste boli spokojní, veľmi nás poteší, ak nám zanecháte krátku recenziu na Google.“
Práve Google je totiž miesto, kde vás ľudia najčastejšie hľadajú – a kvalitné hodnotenia tu navyše pozitívne ovplyvňujú aj vaše SEO, teda umiestnenie vo vyhľadávaní.
🌐 Google recenzie si viete na vašom webe zriadiť za pár minút.
A je to zadarmo 🙂
Na svoj web si môžete vložiť Google referencie naozaj veľmi jednoducho a rýchlo. Stačí vytvoriť firemný profil v službe Google Moja firma, získať odkaz na recenzie a umiestniť ho na viditeľné miesto – napríklad do pätičky webu, na kontaktnú stránku alebo priamo do pop-up okna po nákupe.
Ak potrebujete pomôcť zriadiť Googe referencie, sme tu 🙂
Ak neviete, ako na to, radi vám s tým pomôžeme. Získanie a zobrazenie recenzií je jeden z najrýchlejších spôsobov, ako zvýšiť dôveryhodnosť vašej značky a zároveň zlepšiť pozíciu vo vyhľadávači.
