ZADANIE PRE TVORBU NÁZVU / NAMING

Prosím, vyplňte formulár zodpovedne. Slúži nám ako zadanie, na základe ktorého Vám vypracujeme návrhy.

1. Identifikačné údaje

2. O vašom biznise

Príklad: chcem podnikať na celom území EU, chcem podnikať len na Slovensku
Príklad: Pomáha majiteľom eshopov zvýšiť predaj, pomocou cross-sell techniky
Príklad: .sk / .com / .cz / .eu /.....
Príklad: Majitelia eshopov, ženy, dôchodcovia, mládež, deti ...
Príklad: Marketingový softvér – cross-sell plugin, ktorý v nákupnom košíku odporúča doplnkové produkty
Napíšte minimálne tých najväčších konkurentov
Vypíšte, len ak máte spätnú väzbu od zákazníkov. Čo o vás hovoria, ako vnímajú vašu značku, čo si myslia, že predávate/ponúkate ...

3. Charakteristika vášho názvu/značky

Predstavte si vašu značku ako človeka a posuvníkom vyberte hodnotu, ktorá najviac vystihuje a opisuje vášho človeka
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0
Vyberte hodnotu: 0

4. Vaša značka vašími očami

Príklad: Luxus, Zábava, Ženskosť, Príroda, Technickosť, Technologickosť, Futuristickosť ...
Tech, BIO, EKO, Smart, Love ....
Príklad: Tech, BIO, EKO, Smart, Love ....
Príklad: Tech, BIO, EKO, Smart, Love ....
Príklad: Meno zakladateľa, miesto, hodnota firmy, produkt alebo služba vami ponúkané, tvar, farba, výhoda produktu/služby, jedinečnosť produktu/služby ...
Napíšte akékoľvek názvy, ktoré sa vymysleli, aj tie ktoré ste zmietli zo stola.
Táto otázka nie je povinná, napíšte len ak sa vám naozaj nejaké názvy páčia ...
Príklad: názov sa musí začínať na konkrétne písmeno "R" ... Nie nemáme žiadne pravidlo.

5. Vyberte typ názvu

Vysvetlenie: Tieto názvy rýchlejšie opisujú činnosť firmy a sú na prvé počutie zaujímave, avšak sú trochu obmedzujúce pri expanzii do nových kategórii podnikania a tiež často krát rýchlejšie zostarnú, pretože sa môže zmeniť vo svete čokoľvek a význam týchto názvov môže vyprchať.
Vysvetlenie: To sú názvy, ktoré sa skladajú zložením existujúcich slov. Často krát sú tieto názvy dlhšie, niekedy je ťažšie nájsť vhodný názov pre registráciu ochrannej známky. Tieto názvy sa dajú rýchlo zapamätať.
Vysvetlenie: Vymyslené slová. Slová, ktoré nič neznamenajú a neexistujú. Z pohľadu registrácie ochrannej známky sú tieto názvy najjednoduchšie na registráciu OZ. Sú to nové slová a nečakajte, že si ich osvojíte na prvé počutie ani to, že s nimi zaujmete svoje okolie na prvý krát. Pre vás to ale nie je podstatné, pretože každý názov si naša myseľ osloví, ak ho počuje po 7-krát a navyše viete, že takéto nové slovo sa môže stať silným názvom silnej značky.
Vysvetlenie: Sú to názvy, kde sa použije známe a existujúce slovíčko a niečo sa k nemu doplní. Je to stratégia, vďaka ktorej dostaneme slovíčko do originálnej podoby. Tieto názvy sa hodia len do niektorých typov biznisov. Hlavne ak nie sú existujúce slovíčka obsadené konkurenciou.
Vysvetlenie: Tieto názvy vyjadrujú myšlienku a posolstvo.

6. Technické otázky

Vypíšte len ak poznáte ...
Čokoľvek, čo vás napadne 🙂

Bez tohto súhlasu nevieme vybaviť vašu objednávku