Všetko o budovaní brandu
Sledujte naše aktuálne novinky, články, návody a odporúčania.
Čítaj si, informuj sa, vzdelávaj sa.
V čom sme odlišný pri tvorbe názvu pre značku?
V čom sme odlišný pri tvorbe názvu pre značku? Vytvorenie kvalitného názvu musí podliehať množstvu kritérií. Už dávno sa názvy neriešia len na základe „páčivosti“. Názov musí byť hlavne originálny a odlišní od konkurencie. Musí byť zapamätateľný, schopný registrovať [...]
Prečo Investovať do Firemnej Identity: Základ úspechu pre každú firmu
Váhate s investíciou do Firemnej Identity? Pýtate sa, prečo by ste mali investovať? Prečítajte si náš článok o tom, prečo je priam nevyhnutné investovať do rozvoja firemnej identity. Dočítate sa aké sú výhody, čo môžete získať s budovaním firemnej [...]
Silný Brand si môže pýtať viac peňazí
Silný a vybudovaný brand si môže pýtať viac peňazí, ako konkurencia Krátky článok o sile vizuálnej firemnej identity. O jej sile a prečo má zmysel do budovania brandu investovať čas a peniaze. Prečo by každá firma mala myslieť na [...]
Evolúcia značky Apple
Evolúcia loga Apple Apple logo je jedným z najrozpoznateľnejších symbolov na svete, ktoré predstavuje inováciu a kvalitu. Pôvodné logo zobrazovalo Isaaca Newtona pod jablonou, no v roku 1977 ho Steve Jobs zmenil na jednoduchšiu verziu – jedno sústo z jablka. [...]
Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola
Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola. Krátky prieskum a analýza jednej z najúspešnejších značiek na svete. Značka, ktorá je tak silná a stabilná, že je tu už stovky rokov a stále patrí medzi tie najdrahšie značky: Coca-Cola. Coca-Cola [...]