Vizuálna
firemná identita
Posuňte svoju značku vpred!
Firemná identita pre malé a stredné podniky.
Firemná vizuálna identita – posuňte svoju značku vpred
Kreatívna tvorba s cieľom vytvoriť jednotný dizajn firmy, ktorý bude počas jej pôsobenia implementovaný na všetky grafické podklady v online priestore a tlačenej forme.
Získate presne definovaný vzhľad a prvky firemnej identity tak, aby si vaši klienti pri pohľade na hlavičkový papier či iný dokument vedeli spojiť, že ste to Vy bez toho, aby videli vaše logo alebo prečítali názov.
Pri dodržiavaní výsledného dizajn manuálu, vám firemná identita vybuduje silné meno na trhu, ktoré sa stane základom marketingu vašej firmy. Silné meno/brand vám už nikto nevezme, je to silná myšlienka v povedomí širokej verejnosti.
Vybudujte kreatívny BRAND a posuňte sa vpred
Silná a stabilná značka. Fantázia pre váš marketing.
Tvár pre vašu značku
BRAND je vizuálna tvar vášho produktu/služby. Nepodceňujte prvý dojem.
Silný a zapamätateľný BRAND
Značka, ktorú si domestikuje verejnosť je najsilnejšia zbraň pre marketing.
Nezmazateľnú pozíciu na trhu
So silným BRANDOM si môže váš produkt/služba pýtať vyššie ceny.
Presné cielený BRAND pre vaše publikum
Vizuálna identita prispôsobená vášmu publiku a trhu, v ktorom predávate.
Jednotný vizuálny BRAND
Zjednotený grafický vizuál značky, buduje silný brand.
1. Analýza konkurencie na trhu:
Veľmi dôležitá analýza, ktorej výsledok je hlavný pri určovaní vizuálnej identity, aby sa predišlo duplicitným zhodám a docielila sa odlišnosť medzi konkurenciou, čo z dlhodobého hľadiska dosahuje skvelé výsledky, vyššie zisky a silnejší brand v povedomí publika
2. Zadefinovanie cieľovej skupiny:
Prieskum trhu, ktorého výsledok je presná definícia cieľovej skupiny značky. Vyhodnotenie metrík a návrh dizajnu pre cieľovú skupinu
3. Príbeh značky je jej charakter:
Za každou úspešnou značkou je príbeh, ktorý presne definuje charakter značky. Tak ako Coca-Cola sa snaží vystupovať ako priateľský produkt, ktorý spája ľudí. Príbeh určuje vizuál, spôsob propagácie a smerovanie značky. Príbeh môže vyvolávať emócie vo vašom publiku a budovať vzájomný vzťah vďaka čomu, bude publikum naklonenejšie ku kúpe vášho produktu či služby aj keď bude cena vyššia oproti konkurencii
4. Psychológia farieb
Farba je jedna z najdôležitejších pilierov vizuálnej identity. Je preto veľmi dôležité myslieť na psychológiu farieb a vybrať farby také, ktoré záujmu cieľovú skupinu, ktorú sme odhalili prieskumom a analýzou trhu
5. Definícia komunikácie značky:
Je vizuálne zobrazenie a presná definícia ako pracovať s navrhnutou identitou, ktorá je zobrazená v dizajn manuáli na niekoľkých reklamných predmetoch
6. Typografia:
Zakúpenie alebo vytvorenie fontu na mieru, garantuje prémiovú prezentáciu značku a vysokú úroveň originality
7. Originalita cez vizuál fotografií:
Realizácia vlastných fotografií bez použitia fotobanky, umožňuje vytvoriť maximálnu úroveň jedinečnosti a to navodzuje prémiové vnímanie značky
8. Interná a externá komunikácia:
Interná komunikácia: zadefinovanie štýlov, fontov a farieb pre internú firemnú kultúru a komunikáciu
Externá komunikácia: zadefinovanie štýlov, fontov a farieb pre externú komunikáciu s potencionálnymi zákazníkmi