Vizuálna
firemná identita

Posuňte svoju značku vpred!
Firemná identita pre malé a stredné podniky.

Pozrite si príklad firemnej identity.

Firemná vizuálna identita – posuňte svoju značku vpred

Kreatívna tvorba s cieľom vytvoriť jednotný dizajn firmy, ktorý bude počas jej pôsobenia implementovaný na všetky grafické podklady v online priestore a tlačenej forme.

Získate presne definovaný vzhľad a prvky firemnej identity tak, aby si vaši klienti pri pohľade na hlavičkový papier či iný dokument vedeli spojiť, že ste to Vy bez toho, aby videli vaše logo alebo prečítali názov.

Pri dodržiavaní výsledného dizajn manuálu, vám firemná identita vybuduje silné meno na trhu, ktoré sa stane základom marketingu vašej firmy. Silné meno/brand vám už nikto nevezme, je to silná myšlienka v povedomí širokej verejnosti.

  1. Je potrebné vyplniť formulár.
  2. Vystaví sa zálohová faktúra. Po jej úhrade začína proces tvorenia.
  3. Do 14 dní pošleme návrh firemnej identity v krátkej ukážke. Ak návrh schválite, zapracuje sa celá identita, ak budete mať nejaké pripomienky, doladíme ich. Priestor na pripomienky z Vašej strany nie je obmedzený početom.
  4. Po sfinalizovaní firemnej identity sa vystavuje druhá časť faktúry, po jej úhrade posielame všetky podklady + zalomený dizajn manuál.
Firemná identita je nastavenie jednotného vizuálu firmy. Je nesmierne dôležité vybudovať si silné meno/brand.

V štandardnej firemnej identite nastavíme: farby, font a prvky, ktoré budú nosným pilierom firemnej identity. Cela identita bude zobrazená na viacerých reklamných predmetoch (obálka, zápisník, pero, visačka, pohár, kryt mobilu, tričko, rollup, polep auta). Navyše získate aj grafický návrh a súbory pre tlač vizitiek a hlavičkového papier, profilový obrázok pre sociálne siete, emailový podpis, grafiku pre polep auta, návrh roll upu, grafiku pre tričká, grafiky spracovanú pečiatku ...

Vo výslednom manuály je zapísané kompletné zhrnutie identity.  Pozrite si ukážkové PDF.

• Nekupujete si len vizuálnu firemnú identitu, kupujete si tvár pre svoje podnikanie/značku. 

• S kvalitnou identitu, si budú vašu značku, vaši klienti, ľahšie pamätať, domestikujú si ju, vytvoria si k nej vzťah a budú ochotný zaplatiť vyššiu cenu vašej značke za váš produkt či službu, ako konkurenčnej firme. 

• Získate kreatívne a originálny návrh vizuálnej identity, pretože všetko kreslíme na mieru 

• Získate vizuálnu identitu, ktorá bude jedinečná, pretože sa pri tvorbe vyhýbame existujúcim vizuálom na trhu 

• Získate psychologické významy každého prvku vo firemnej identite. Pocity a myšlienky vyjadrené farbou, typom písma a štýlom zakreslenia.  

• Získate firemnú identitu, ktorá bude cielená presne pre váš typ klientov 

• Správne cielená firemná identita, ktorou získate vyššie zárobky 

• S jednotnou firemnou identitou môžete vybudovať takú silnú značku, ktorá pretrvá roky. Môžete vymeniť stroje alebo ľudí, ale značka bude žiť stále. 

• Verte svojej vízii, vytrvajte v nej a spolupracujte s kreatívnym partnerom 

Keď v roku 1896 Armand Peugeot zdedil po svojich rodičoch kovoobrábacia dielňa, ktorá sa zameriavala na produkciu pružín, píl a bicyklov, rozhodol sa začať s automobilovým priemyslom. Nazval firmu Peugeot, podľa svojho mena, ale vo finále ju od seba odosobnil. Armand Peugeot vytvoril značku.

Keď sa zákazníkovi pokazilo nové auto, nežaloval Armanda, ale firmu Peugeot.

Keď v roku 1915 Armand Peugoet zomrel, jeho značka tu zostala a žije dodnes. Môžete vo firme vymeniť majiteľa aj všetkých zamestnancov, ale značka Peugeot tu bude stále.

To je presná definícia toho, čo je BRAND.

Pozrite si našu prácu a prípadové štúdie firemnej identity:

Našu tvorbu si môžete pozrieť tu: https://www.rabbitstudio.sk/case-studies-firemnej-vizualnej-identity/

Vybudujte kreatívny BRAND a posuňte sa vpred

Silná a stabilná značka. Fantázia pre váš marketing.

Tvár pre vašu značku

BRAND je vizuálna tvar vášho produktu/služby. Nepodceňujte prvý dojem.

Silný a zapamätateľný BRAND

Značka, ktorú si domestikuje verejnosť je najsilnejšia zbraň pre marketing.

Nezmazateľnú pozíciu na trhu

So silným BRANDOM si môže váš produkt/služba pýtať vyššie ceny.

Presné cielený BRAND pre vaše publikum

Vizuálna identita prispôsobená vášmu publiku a trhu, v ktorom predávate.

Jednotný vizuálny BRAND

Zjednotený grafický vizuál značky, buduje silný brand.

Koľko vás to bude stáť?

Tvorba firemnej identity nestojí 10 000€ ani 5000€, tak sa nebojte a napíšte nám.

Firemná identita

Vybudovanie kvalitného vizuálu firmy
19-stranový dizajn manuál
Font, farby
Jednotný vizuál grafiky
Vizitka, hl. papier
Emailový podpis
Grafika pre soc. siete
Ukážka na reklamných predmetoch
(pozrieť vzorové PDF)

Nestojí to 10000€, nebojte sa, napíšte nám.

Firemná identita
s tvorbou loga

Vybudovanie kvalitného vizuálu firmy
Kreatívna tvorba loga
19-stranový dizajn manuál
Font, farby
Jednotný vizuál grafiky
Vizitka, hl. papier
Emailový podpis
Grafika pre soc. siete
Ukážka na reklamných predmetoch
(pozrieť vzorové PDF)

Nestojí to 10000€, nebojte sa, napíšte nám.

Firemná identita
s tvorbou loga
a webstránkou

Vybudovanie kvalitného vizuálu firmy
Kreatívna tvorba loga
Kreatívna tvorba webstránky
19-stranový dizajn manuál
Font, farby
Jednotný vizuál grafiky
Vizitka, hl. papier
Emailový podpis
Grafika pre soc. siete
Ukážka na reklamných predmetoch
(pozrieť vzorové PDF)

Nestojí to 10000€, nebojte sa, napíšte nám.

1. Analýza konkurencie na trhu:

Veľmi dôležitá analýza, ktorej výsledok je hlavný pri určovaní vizuálnej identity, aby sa predišlo duplicitným zhodám a docielila sa odlišnosť medzi konkurenciou, čo z dlhodobého hľadiska dosahuje skvelé výsledky, vyššie zisky a silnejší brand v povedomí publika

2. Zadefinovanie cieľovej skupiny:

Prieskum trhu, ktorého výsledok je presná definícia cieľovej skupiny značky. Vyhodnotenie metrík a návrh dizajnu pre cieľovú skupinu

3. Príbeh značky je jej charakter:

Za každou úspešnou značkou je príbeh, ktorý presne definuje charakter značky. Tak ako Coca-Cola sa snaží vystupovať ako priateľský produkt, ktorý spája ľudí. Príbeh určuje vizuál, spôsob propagácie a smerovanie značky. Príbeh môže vyvolávať emócie vo vašom publiku a budovať vzájomný vzťah vďaka čomu, bude publikum naklonenejšie ku kúpe vášho produktu či služby aj keď bude cena vyššia oproti konkurencii

4. Psychológia farieb

Farba je jedna z najdôležitejších pilierov vizuálnej identity. Je preto veľmi dôležité myslieť na psychológiu farieb a vybrať farby také, ktoré záujmu cieľovú skupinu, ktorú sme odhalili prieskumom a analýzou trhu

5. Definícia komunikácie značky:

Je vizuálne zobrazenie a presná definícia ako pracovať s navrhnutou identitou, ktorá je zobrazená v dizajn manuáli na niekoľkých reklamných predmetoch

6. Typografia:

Zakúpenie alebo vytvorenie fontu na mieru, garantuje prémiovú prezentáciu značku a vysokú úroveň originality

7. Originalita cez vizuál fotografií:

Realizácia vlastných fotografií bez použitia fotobanky, umožňuje vytvoriť maximálnu úroveň jedinečnosti a to navodzuje prémiové vnímanie značky

8. Interná a externá komunikácia:

Interná komunikácia: zadefinovanie štýlov, fontov a farieb pre internú firemnú kultúru a komunikáciu
Externá komunikácia: zadefinovanie štýlov, fontov a farieb pre externú komunikáciu s potencionálnymi zákazníkmi

Čo o nás hovoria naši klienti:

majo hubocan
majo hubocan
2023-12-07
ochota super rýchlosť super cena super kvalita super
Ervin Sarkany
Ervin Sarkany
2023-11-26
Janka Nekyova
Janka Nekyova
2023-11-10
Pán Zajac mi spracoval firemnú identitu. Názov mojej firmy spolu s už existujúcim logom bol asi dosť tvrdý oriešok. Avšak výsledok je skutočne bravúrny. Už pri prvých náčrtoch som sa s výsledkom stotožnila. Oceňujem jeho nápaditosť, tvorivosť, zmysel pre detail. Komunikácia na veľmi vysokej úrovni, všetky termíny z jeho strany dodržané na 100 %.
Lukas Gajdos
Lukas Gajdos
2023-10-06
Profesionálny prístup a tvorba, môžem len odporučiť
Erik Langer
Erik Langer
2023-10-04
Pneuservis Kysel
Pneuservis Kysel
2023-10-03
Pán Zajac mi robil web, identitu aj logo všetko prebehlo hladko a rýchlo. Ak budem niečo potrebovať do budúcna určite sa na neho obrátim !
Veronika Babirádová
Veronika Babirádová
2023-10-02
Beata Mihalkovicova
Beata Mihalkovicova
2023-09-28
Precízna práca na komplikovanom texte. Veľmi pekne ďakujem za spoluprácu a určite odporúčam aj ostatným.
libusa libusa
libusa libusa
2023-09-27
Dakujem pekne za spolupracu. Logo bolo vytvorene presne podla nasich predstav.
Zuzana Bombarová
Zuzana Bombarová
2022-12-15
Ďakujem veľmi pekne za spoluprácu a logo podľa našich predstáv 🙂 Profesionalita a precíznosť, odporúčam každému TOP 👌👌👌