PPC reklama Google Ads

Grafické štúdio RabbitStudio

Čo je PPC reklama Google Ads? 

Reklama Google Ads je nástrojom Google.  Pomocou tejto reklamy nastavíte zobrazovanie svojej web stránky / e-shopu vo výsledok vo vyhľadávaní v sieti Google. To znamená ak predávate topánky a potenciálny zákazník napíše vo vyhľadávaní Google „topánky“ tak vaša web stránka / e-shop sa bude zobrazovať na prvej strane medzi prvými 4 výsledkami.

Toto je asi najdôležitejšia reklama pre váš web či e-shop, osobne si myslím, že bez tohto typu reklamy sa na internete len veľmi ťažko presadíte. Rozhodne treba investovať do rozumnej reklamy a táto možnosť je určite najspoľahlivejšia. Veď uznajte, ak niečo hľadáte na internete či oblečenie, či nejakú službu, či reštauráciu vždy začnete otvorením Google J Je asi v záujem každého obchodníka, aby sa jeho web stránka / e-shop zobrazovali vo výsledkoch vyhľadávania v Google.

Reklama Google Ads - vysvetlenie

Dokážete si aj samy nastaviť reklamu v Google Ads?

Odpoveď znie „nie“  Takúto reklamu nastavujú takzvaný „PPCečkári“. Google Ads je veľmi komplexný nástroj sú potrebné odborné znalosti v odbore, aby ste dokázali nastaviť kvalitnú a funkčnú reklamu za čo najmenej peňazí.
Takúto službu vám viem poskytnúť aj ja v mojom grafickom štúdiu. Ak chcete vedieť viac ohľadne ceny a prípadne máte záujem objednať túto službu, prosím kliknite na kategóriu MARKETING.

Čo všetko vie ponúknuť nástroj Google Ads?

Rozhodne veľa. Môžete si nastaviť rôzne typy reklám. Opíšem vám ich po lopate:
Reklama vo vyhľadávacej sieti (Google) – vyhľadávacia sieť Google
Obsahová reklama – (Bannerová reklama) – reklamné bannery sa zobrazujú na partnerských web stránkach Google (od malých weboch až po veľké ako www.aktuality.sk , www.topky.sk  , www.markiza.sk a pod…)
Reklama v Gmaile – reklamný email sa zobrazí v schránkach používateľov Gmailu, samozrejme viete si vybrať zacielenie
Reklama vo videu Youtube – buď bannerova alebo reklamný spot pred začiatkom videa
Remarketingové možnosti reklamy – v skratke: Google bude zobrazovať váš reklamný banner zákazníkom, ktorí navštívili Váš web, ale opustili ho. Pomocou banneru im Google pripomenie vašu webstránku / e-shop. Tento typ nastavenia reklám je z hľadiska štatistík najúspešnejší.

Ako povedal Henry Ford: „Ak by som mal 5 dolárov, 3 z nich dám na reklamu“.

Článok vyplýva z mojich skúseností, sú to moje názory, ak máte iný názor a postoj, môžete sa pokojne podeliť rozumným komentárom bez hejtovania J Ďakujem.